Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Však jako lehká žena byste to měla mezi muži o mnoho těžší;-D

Jste mi připomněla, jak jsem si v dětství vybojoval bronzovou medaili. Byl jsem nominován, na základě skvěle provedených kotoulů, do dívčího družstva gymnastek. Jsem si zprvu připadal děsně trapně, všude samé holky a já měl dělat prostná v červených volných trenkách....ale nakonec to nebylo vůbec špatný;-D

3 0
možnosti
Foto

To je taky krásné, kluk v dívčím gymnastickém družstvu. Věřím, že jste nebyl v černém trikotu;-DDěkuji za čtení

1 0
možnosti
Foto

děkuji;-D těch naběhaných kilometrů.....dnes vůbec neběhám;-D

0 0
možnosti
Foto

Karmu nejen za článek. Ani nevíte, jakého tématu jste se dotkla.R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji, ta byla těžce "vyběhaná"

1 0
možnosti

D39a74v59i71d 25V73l54k

11. 2. 2019 19:07

Parádní blogR^Početl jsem si.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že jsi se pobavil;-D

0 0
možnosti

Moc pěkný, Alžbeto! :)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý. Ale představa toho chlapa, který na randění místo zvyklé činnosti Tě nutil běhat 12 minutové polosprinty - to je docela úděsné. Je celkem zřejmé, že mužské plémě jest velmi bizarní. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, spíš já podlehnu;-D a poslouchám;-D

1 0
možnosti

Ovšem tu medaili na růžové mašli chci vidět!:-)

2 0
možnosti
Foto

Až ji najdu, pošlu ti foto;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik