Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dášo, to mě těší. Já stále rozmýšlím nad tvými posledními blogy. Přeji hezkou a klidnou nedeli

0 0
možnosti
JS

Alžbeto, Ty jsi číslo! :)))

1 0
možnosti
Foto

Jani, občas se mi něco přihodí;-Dtak si užívej sváteční odpoledne, pa

1 0
možnosti
Foto

R^:-) jsme jen trochu komplikovanější savci

4 0
možnosti
Foto

já obzvlášť;-Dpřeji hezké odpoledne, Alžbeta

0 0
možnosti
JU

J72o48s37e86f 88U16l74m34a67n

9. 12. 2018 13:17

Hezký zážitek. Já mám sice méně vtipný, ale z pohledu cestujících to muselo být taky zajímavé. Tehdá ještě nebyli PC tak rozšířené jako dnes a hry hrála relativně malá komunita. Tehdá mi volal můj kamarád na můj první mobil, že ve hře Dungeon Master II ho chlápek okradl o drahý meč, na který šetřil celou hru a že cokoli si koupí, chlápek mu to vezme a jestli nevím, co s tím. No a tak já jsem vysvětloval:

Nedá se nic dělat, musíš ho zabít. On ti jinak nedá pokoj. Prostě ho zabiješ a to, co ti nakradl, někde poblíž schoval a to už nějak najdeš.

Na to kámoš řekl, že ho několikrát sekl, ale týpek přežil. Tak mu zase povídám:

Jasně, on něco vydrží, ale zabít se dá. Prostě ho musíš dostat do slepé uličky, odkud nebude moci zdrhnout a tam ho rozsekáš.

No a všichni na mě koukali a nevěřícně kroutili hlavou, že kamaráda navádím ke spáchání zvlášť závažného trestného činu. :-)

1 0
možnosti
Foto

umím si to barvitě představit;-DR^hezké odpoledne přeji !

0 0
možnosti
MV

Se měl este doktor zeptat, esli si očkovaná... Ja tyhle příběhy miluju. Hezkou neděli preju, Betko.

2 0
možnosti
Foto

Marku, já taky, hlavně na sobě;-DMěj hezké a tvůrčí odpoledne, Alžbeta

0 0
možnosti
Foto

H93a57n78a 22V55l44k71o79v67á

9. 12. 2018 13:08

:-)Já bych to asi vzdala už při hladovce - to bych možná radši ve velkém okusovala větve jako to dělá můj pes, zubního kamene v pěti letech docela prost.

Nicméně při narkóze kterou prodělal při jiné operaci jsem mu nechala ostříhat drápy, s tím máme taky problém.

Takže i "manikúra v narkóze" by byl letáček k vyfocení...

1 0
možnosti
Foto

já vůbec netušila, že se jedná o zvířátka......Přeji Vám hezkou neděli A.

0 0
možnosti
PK

To je dobrý překoukR^. Taky jsem narazil podobně a to když, mi známý tvrdil, že už je na světě vakcína proti borelioze. Předminulý rok jsem byl zaklíštěň několikrát a tak bych se nechal očkovat, ale nakonec z toho byla taky jen vakcína pro pejsany.

1 0
možnosti
Foto

;-D ten text o pacientovi byl tak zavádějící....;-D hezký den přeji A.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik