Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P34e25t17r 72O11m33e80l53k78a

9. 12. 2018 16:23

BombaR^;-D Skvělá historka.

3 0
možnosti
Foto

Petře děkuji, to víš, mne se povede....a už jsi četl historky ve Sfumatě? Tam jich je;-D měj se fajn a ozvi se v Brně

0 0
možnosti
MK

R^R^ Při mé slušné představivosti jsem seděl vedle Vás a ..... bavil se; moc dobré.

1 0
možnosti
Foto

To mám radost, že jste se bavil ! Hezký večer přeji A.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DDíky za pobavení!

1 0
možnosti
Foto

Kláro, děkuji Vám! To jsem ráda! Srdečně zdraví A.

1 0
možnosti
Foto

Veselá příhoda za života, jejíž veselost kazí fakt, že pejsci mají daleko lepší zdravotní služby, než my lidé.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, nevím, zvířátka nemám, ale ordinací je teď hodně. Přeji hezký večer A.

0 0
možnosti
DV
Foto

Davide děkuji. Ale na tvé story nemám! Snad pod stromečkem tě sfumato bude bavit stejně. Měj hezký večer, pa

0 0
možnosti

Tak popovídala jste si s panem doktorem hezky:-).

1 0
možnosti
Foto

Vrchol dialogu s doktorem považuji blog Když léčí profesor ;-D https://alzbetavlckova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=495234

0 0
možnosti
Foto

;-DTo je krasny clanekR^

2 0
možnosti
Foto

Pane Pražáku, děkuji za pochvalu a přeji hezký večer;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DR^se svými psími miláčky jsem to absolvovala několikrát

moc čtivé a zábavné-dík za pobavení;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc a mějte hezký večer;-D

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, tohle je ze života a krásně napsané.....R^

4 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji za pochvalu! Od tebe mě vždy potěší. Hezké odpoledne přeji, Alžbeta

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik