Diskuse

Volby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D32a96v71i95d 43V71l93k

27. 9. 2016 17:59

To bylo báječné;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, se mnou se povede ledacos, nejenom volby

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, to prostě nevymyslíš!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, do smíchu mi nebylo;-D a hlavně to rande v čudu

0 0
možnosti
Foto

J44a83n70a 10M39a49j74o48v53á

25. 9. 2016 20:09

Tak tohle je tak geniální, že se to fakt muselo stát :-) :-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Stalo, byl to neskutečný cirkus, naštěstí nestihla to žádná televize;-D

1 0
možnosti

Milá Alžběto, co máš proti Makytě a tesilkám...? Jinak za příběh karmaR^:-)

0 0
možnosti
Foto

I když nesnáším tesil,v běžném životě si s důchodci rozumím:-)tesil a slovo našlápnuto se mi protiví, nevím proč:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji fajn večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, tak již teď gratuluji a přeji příjemnou oslavu:-) No jo, není urna jako urna

0 0
možnosti

Koukám, že se již nemůžete dočkat??? Já si letos volby pořádně užiji a také je zapiji.

No možná tím hlavním důvodem budou mé narozeniny, které mám v ten den. Ale určitě si půjdu prohlédnout urnu - tu za plentou samozřejmě, na hřbitov mám ještě čas.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS