Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trvalo mi deset minut si to přečíst, pět minut smíchu a dvě hodiny než jsem mohl odpovědět. Pokus se mi podaří vytvořit do rána iBlog, tak napíšu více. Jinak bych to hodnotil slovy klasika - kdyby blbost nadnášela - nejsou kontroly na letišti - s pozdravem. P.F.[>-]:-P

0 0
možnosti
Foto

Hezký večer Pavle, to mám radost a mé velké potěšení jest, lidi rozesmát a pobavit. Jsem ráda, že se mi to občas povede. Děkuji.:-)

0 0
možnosti
MJ

Alžběto, já to říkám pořád, že dovolená, to jsou nervy... proto jsem nejlepší dovolenou zažila kdysi dávno sama na balkoně paneláku. Ale na druhou stranu tyhle zážitky (jako je ten Váš) miluju. Mně zase před lety vysypali na letištní pás z kabelky kameny, které jsem si chtěla přivézt z Kréty. Naznačovali, že bych mohla zabít pilota, ale nakonec mi je dali. Asi jsem vypadala neschopná (zabití). Dnes by to nejspíš neprošlo... Posílám karmu. Neházet do kontejneru! Není sice značková, ale zase od srdce.:-)

0 0
možnosti
Foto

přílet a odlet byly nezapomenutelné muka:-) děkuji a PIŠTE !!!!!

0 0
možnosti
Foto

H69a24n20a 52V53l22k19o46v10á

23. 4. 2016 23:46

Všechno ostatní bych pominula....ale "v hloubY trajektu" ???

0 0
možnosti
PL

Krásně napsané. R^ To je opravdu ze života?

2 0
možnosti
Foto

Ano, to se mi stalo a z té dovolené bude ještě jeden fejeton:-)moje sousedka tvrdí, že můj jeden život je jako život čtyrech lidí dohromady. Ale poslední dobou se nějak sranda a neobyčejné zážitky vytrácejí.:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik