Diskuse

Kohoutí trauma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alžběto, ale ten svět bez kohoutů by byl jen poloviční... Jinak Vám ale rozumím. A dávám karmu.

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, bezva čtení, konečně něco veselého, co dodá člověku lepší náladu. Jak tak koukám kolem sebe, potřebujeme ji všichni, jako sůl.;-)R^

0 0
možnosti

Tak to je síla, paní Alžběto. Já se tedy, zvláště při čtení první části (a příčiny Vašeho trauma) moc nebavila, máme roční batole (naštěstí nedoložitelné Perpetuum mobile). Ale jinak ano a doufám, že Vám to vše ten poslední Kohout vynahradí. Mimochodem pařátky jsou oblíbenou pochoutkou i mé babičky a Asiatů :-)R^:-)

0 0
možnosti

Tak to je síla, paní Alžběto. Já, díky tomu, že mám roční batole, jsem se při té první části story (a příčiny Vašeho trauma) moc nebavila, ale jinak ano. Naštěstí máme nedoložitelné Perpetuum mobile. A Vám to snad ten poslední Kohout vynahradí:-):-):-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, no ten poslední Kohout, je to zvíře:-)

0 0
možnosti

Jo, a kohoutí nohy jsou PAŘÁTY - ne paráty.

0 0
možnosti

Dobre napsaný, nachechtala jsem se. Jen si, prosím, opravte : Představy trčících žlutých parátů z hrnce, které většinu života HRABALY slepičince, jejich následné společné pojídání, VYVOLALY náhlé nekontrolovatelné blití.

0 0
možnosti
Foto

Hezké ráno, děkuji za upozornění, já tam dala v nepozornosti ještě neopravenou první kopii . Děkuji, já se ráda bavím i na sobě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik