Diskuse

Baklažán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Majolka! To bude ono! Kdysi jsem to jedla v jedné restauraci a chutnalo to báječně, pak jsem to zkoušela doma a zdaleka se to nevyrovnalo. Už vím, čím to bylo! Hned domácí recept zkusím vylepšit. :-)

0 0
možnosti
Foto

No to nebyla ani Majolka. Po ukončení obžerství baklažánem jsem pozorovala jak to děla, udušený ho rozmixuje, posolí, pak z hnusné bílé plastové láhve /vypadala jak z pracího prášku woolite/ vyšprcnul na baklažán zářivě bílý sliz:-/ za rok 30 kg prošlo mým zažíváním

0 0
možnosti
DS

To máme z toho, my praštěné ženské, že chceme žít zdravě (a příjemně nás zmate, když je to i chutné). Jak by Vám vysvětlil můj drahý manžel, nejzdravější zelenina je ta přepasírovaná přes prase. Protože prase žere zeleninu=prase je zdravé. A co si myslíte? Je štíhlej a zdravej, syčák;-D (ne, abych ho nepomlouvala, zeleninové saláty jí často a rád a majonézu přidává jen do bramborového).

Alžběto, příjemně jste mne pobavila a arménskému také away se obloukem vyhnu, slibuju ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jsem ráda, že jsem Vás pobavila a Žena 50+ ještě pro Vás na pobavení není. :-) Musím přiznat, že moji snahou není žít zdravě, ale především dobře, majonézu miluji, ale domácí, kdy do nekonečna šleháte žloutky s kapkami oleje...mám rodinný recept cca 90 let starý, Hellmansy a vše podobné ignoruji.

0 0
možnosti
MJ

1:1, dobrý poměr. Hlavně, že to bylo lahodné a chutnalo Vám...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

To je pocta, že mě čtete! Chutnalo to šíleně dobře! Já Vás četla ještě v Mladém světě :) Děkuji

0 0
možnosti
JN

J54i25ř55í 73N21o14s35e58k

2. 9. 2015 15:23

Zdravé jídlo je základ :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik