Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je tedy pravda, že jste docílila toho, že návrhy u vás nakonec dospěly až do vizuálna, čímž jste nakonec potvrdila, že ani Vy nehodnotíte návrhy, nýbrž vizuály;-D

1 0
možnosti

Jéžiši, zlatej hlubozník! ;-DR^

1 0
možnosti

Hezké i zajímavé R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle děkuji, tvé cestopisné blogy taky !;-D

0 0
možnosti
Foto

No vida, a hned jsem vzdělanější. ;-D Ač jsem angličtinář, vůbec jsem netušila "vo co go". Znám "pitch" i "peach", ale "pičing"??? Díky za pobavení, Alžbeto.R^:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Jo jo v televizi se takhle mluví;-D Děkuji a jsem ráda, že pobavím;-D

0 0
možnosti
Foto

No, konečně je Alžběta zpátky, "we miss You babe".....A skvělým blogem. Zkusím dneska navrhnout "pičing" večer odpůrkyni. Jsem zvědavej...

A karma.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši opatrně;-Da děkuji moc za pochvalu;-D

0 0
možnosti

R^ to zabodovalo, stále se musím učit... jako v té reklamě ... R^;-D

1 0
možnosti
Foto

jo jo, musíme jít s dobou;-D

0 0
možnosti

:-DDD (snad jste nebyla zklamaná:-)))

1 0
možnosti
Foto

nebyla;-Dale je to tak škaredé slovo

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, no, tak jsem se něčemu novému zase přiučil. Takže moc díkyR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik