Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svižně to odsýpá. K počtení - děkuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji, chyb tam bylo mraky, ještě jednou děkuji, teprve až dnes jsem to dala do pořádku, ale čárky už nemůžu, děkuji za toleranci

0 0
možnosti
Foto

I já jsem fotografující maniak, většinu mých fotek zabírají nepodstatné, leč malebné detaily, tu a tam rodinka a důležité pamětihodnosti.

Vaše historka ale nemá chybu.Díky za pobavení.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, jsem ráda, že pobavím;-D

1 0
možnosti
Foto

Bětko, výborný, miluju tyhle storky ze života..

Nakonec, co je víc, než Donald Trump a Tvý prsa? R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Tomáši. Tvé fórum diskutujících tak narostlo, že nepíšu, ale čtu;-D

0 0
možnosti

:-)R^ Tak to dopadne, když se člověk obětuje, dohromady nic nevidí, protože celou dobu čučí do hledáčku kamery a doufá, že si to pořádně prohlédne až doma. Ale největší hroudu másla má na hlavě manžel, měl to vyzkoušet.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné povídání, ovšem já se těšil na nějakou specialitku, na níž má dáma více prsů než dva (viz jeden scifi film). Což naznačuje: "mé nezapometulné prsa" v perexu.

Pokud ráčíte být normální, doporučil bych "má nezapomenutelná prsa". Aby to jednoho nemátlo a zbytečně nevábilo. ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za upozornění, děkuji, opraveno;-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, vydržel jsem jen ke slovu "Hold". Zpátky do čtvrté třídy. Děkuji a přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, opraveno. Děkuji a přeji hezký večer.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS