Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a33n 80R26ý59z58n42a88r

17. 1. 2019 11:19

Tak to jsem se nechal pěkně převést!

A docela rád .... :-)

1 0
možnosti
Foto

To se mi líbí ;-D Děkuji za čtení

0 0
možnosti
RP

dlouho jsem se nezasmál u blogu. toto mě fakt dostalo ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Z toho mám největší radost !;-D Děkuji ;-D

1 0
možnosti
FF

;-DR^....možná by ale pro příště nebylo špatné si zjistit, jakou tedy máte vlastně tlamu, tlamičku, případně i ty pysky!

1 0
možnosti
Foto

kriste pane ;-D;-D;-D;-Djste mě pobavil po ránu

1 0
možnosti
LK

Tak to je velmi povedené, při pondělku pobavilo :-)

1 0
možnosti
Foto

Ladislave, to jsem ráda;-Da přeji hezký a úspěšný nejenom dnešní den Alžbeta

0 0
možnosti
MJ

Takže bys vlastně měla poděkovat Alexandrovcům. Za veselou příhodu...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

nedělej si srandu;-DMagdi měj se fajn a oddychuj

0 0
možnosti
VH

Vynikající historka. R^

2 0
možnosti
Foto

Počteníčko, akorát u pysků jsem pod vlivem vlastní cudnosti málem přestal číst. Znám o nich parádní vtip,ale...R^:-) Karma

1 0
možnosti
Foto

když to tak bylo, co nadělám.......Děkuji a přeji hezký večer A.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS