Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Také myslím, že je třeba pořád připomínat.R^V

2 0
možnosti
DV

D50a65v38i48d 80V61l40k

13. 5. 2018 19:12

Dobře , že o tom píšešR^

3 0
možnosti
Foto

děkuji Davide, ale neboj, knížka je i o mnohém jiném;-Dtěším se na tvůj další blog!

2 0
možnosti
PL

Hezké, i když smutné, ale život si nevybírá.R^

1 0
možnosti
Foto

nevybírá......R^jenom přišel o nejproduktivnější věk, ale jinak byl nesmírně vyrovnaný a v pohodě....nepamatuji si doma pesimismus, bezmocnost.....

0 0
možnosti
MB

Už dříve jsem se ozval - máme otce podobné. Děláte dobrou práci - milou povinnost, z přirozenosti udělat vše, aby byli uctěni. Forem je spousta, od Vaší úctyhodné knihy, (našel jsem), po můj, "Přiblblý spisek", pro dcery. Tu největší podstatu spatřuji v navázání jejich ODKAZU ! Tj., dnes, jako rodičové dát svým dětem ten navazující, příklad. Čím jsem starším - (aniž by člověk chtěl) ! - Tak vidím, že to ze mne samovolně vystupuje. Zřejmě ta přirozenost genů, výchovy. Otec se narodil 1921 a zesnul 2000. U nás, za 3 roky, tedy bude to 100 leté výročí ! Opravdu tomu přikládám význam - již dumu jak oslavit. Pak nejlepší oslavu - vidím v životě samém. Bez nadsázky tvrdím, že není dne, kdy bych svého otce nevzpomněl. Nejde o nějaké snění - naopak. Říkám si, snad by měl radost, jak žiji - hospodařím a hlavně co potomstvo, dcery. Je pak radostné zjištění, že ony se rýsují identicky. Řadí své hodnoty, jasně vyprofilovány proti bývalému zlu přiblblých komunistů. K tomu to bývalé - Vlastní nohy a hlavu. Vlastní byty - absolventky VŠ. Chodíme na hrob a tam řeční ! Vyprávějí, co se jim zdařilo, oslovují předky. Já stojím bokem, vlhko v očích a pravím - Ano, jejich a můj život, smysl měl ... V

1 0
možnosti
Foto

Krásné je Vaše vyznání.R^ Já mám pocit u svých dětí, že minulost je jim celkem lhostejna. Já obrovsky lituji, že jsem se víc nevyptávala babičky, rodičů.....ale v mladosti jsem myslela na jiné věci...;-D Děkuji za Váš krásný příspěvek i pochvalu za knížku, kde jste se nepochybně dočetl i o historicky temné stránce moji rodiny. Ale snad i pobavil, protože jsem ji psala humorně a s nadsázkou;-DDěkuji

1 0
možnosti
Foto

Betko, osud mého dědečka je bohužel podobný. Jen s tím rozdílem, že zahynul v táboře nucených prací v roce 1950...

1 0
možnosti
Foto

To je smutnější, horší.......Zuzko, těším se na setkání blogerů. Pa

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že to čte i někdo mladý;-D

1 0
možnosti
DT

Byly osudy, které si dnes už ani neumíme představit.

Mějte krásný večer, Alžběto. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji. Lidské osudy, to je téma nekonečné.......;-)Zdravím do Německa;-)

0 0
možnosti
Foto

Váš tatínek musel být velmi statečný. Doufám, že už se politické perzekuce nikdy nevrátí.R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tím bych si tak jistá nebyla...;-(

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení. V knize je hodně zajímavých a nevšedních vzpomínek. Přeji hezký víkend.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik