Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I80v83a 13M27a35r46k77o86v50á

20. 2. 2018 18:53

Zažila jsem Soňu Červenou na Smetanově Litomyšli v Bernsteinově Kaddish. Ona tam jen stála na jevišti a recitovala, ale bylo to jak uragán... Děkuji za článekR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezký večer:-)

0 0
možnosti
MJ

Alžběto, až budou nové knihy o drogách, bude tam určitě vedle šamanských tanců, ayahauscuy, peyotlu, LSD, lysohlávek, také Soňa Červená. A bude ze všeho nejlepší! V

1 0
možnosti
Foto

;-DVMagdi, bylo to vlastně nepopsatelné..........

1 0
možnosti
Foto

Psáno od srdce...V Dík.:-)

1 0
možnosti
Foto

absolvuji právě kurs závistivosti... jde mi to, závidím, až to hezké neníR^ díky za článek, Alžbětko... já tyhle dámy považuju za ženy ukázkově osudové a ty, co boří mýtus o nějakém sexyvěku... je nádherná..Překrásná, charizmatická, charakterová, boží... prostě boží dáma...dáma... děkujuV

1 0
možnosti
Foto

nezáviď, taky dlouho vydržíš, neboj !;-Dcharizma když někdo má, tak ho má, to nemizí;-Dvěřím, že již máš do-ilustrováno a dej vědět, kdy a kde to vyjde

0 0
možnosti
DV

D64a31v75i40d 37V92l96k

19. 2. 2018 14:49

Ona je naprosto úžasná a já ji podezřívám, že i nesmrtelná. Děkuji Alžběto.:-)

2 0
možnosti

Smekám před Soňou Červenou - je opravdu úžasná, ale i před Vámi, Alžběto, za perfektní "recenzi".

Díky moc!

2 0
možnosti
Foto

děkuji za pochvalu, moje bezprostřední dojmy;-D

1 0
možnosti
PL

Muselo to být úžasné. Lze jenom závidět.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, bylo, po všech stránkách!

1 0
možnosti
MV

Závidím. Paní Červená je Opravdová Dívá!

2 0
možnosti
Foto

Je ! A ta odvaha, třeba v 92 letech si dělat make up :) úchvatné

1 0
možnosti
Foto

P44e68t48r 38O71m94e64l85k73a

19. 2. 2018 10:22

Viděl jsem ukázku. R^ To poněkud morbidního pojetí musel být strhující.

1 0
možnosti
Foto

Dodnes to mám v sobě. A i možnost mluvit s paní Červenou je zážitek. Docela mě zaskočilo, že je vegan.

2 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik