Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alžeběto, přečetl jsem si velmi rád a chytla mě navíc mlsnáR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

omlouvám se za překlep Alžběto:-(:-)

0 0
možnosti

To znám!! Dobrého není nikdy dost. Nepřijela bys k nám? Já mám pocit, že je pořád dost času, to jsem celá já... ale něco uklohním, tak umělecké to ovšem nebude :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zamrazím ti, jsem zvyklá, že dcera pojídá vánoční cukroví v srpnu, kdy se vrací na chvilku domů z Ameriky;-Dtakže Magdi, času dost;-D

1 0
možnosti
Foto

božemuj...dělám z donucení... dělám ráda akorát perníky,co si je sama řežu podle kreseb... no, dám se do machtění:-/...nechápu tu božskou vzornou alžbětí preciznost a včasnost. a R^R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, určitě máš perníčky nepřekonatelné, kupodivu více se soustřeďuji na chutě, než na tvary;-Dzačínám až zítra a nejvíc koule a nepečené dělám tak 2-3 dny před Štědrým dnem, foto není z tohoto roku;-Dměj se fajn a zavítej na Moravu!

1 0
možnosti

To se nesmí dělat takto chutě, když do Brna je to tak daleko. R^

2 0
možnosti
Foto

No jo, v sobotu začínám a už se těším;-D

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, seš prostě šikulka!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, jak na co;-Djsou věci, ve kterých jsem absolutní babrák;-D

1 0
možnosti
Foto

P70e95t22r 12O88m34e46l23k28a

30. 11. 2017 10:30

Super Eatig art..R^....to by se to krásně přibíralo :-) ....doufám ale, že mají i signaturu? ;-)

1 0
možnosti
Foto

P68e59t87r 17O92m45e39l53k82a

30. 11. 2017 10:32

..eating...sorry:-)

1 0
možnosti

:-);-DR^ Tak tohle je bomba, doslova. Nejen ty úžasné kreativní inkoustové kuličky, které samozřejmě musím ozkoušet (inkoust je principiálně zdraví neškodný). Jsem si jistá, že manžel se nezeptá, ale tchyně ano. :-)

Jste skvělá!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, peču již jenom pro děti a kamarády, manžela a tchyni již nemám, ale chutnalo pokaždé.......;-D

0 0
možnosti

R^R^R^:-)nepeču už dlouho.

A Ty jsi úžasný blázen!

Krásně sepsánoR^

2 0
možnosti
Foto

Jano, ano, peču jak blázen a ráda i vařím a jím;-Ddíky

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik