Diskuse

Muž 50+

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Já ovdověla ve 48 letech a sehnat normálního chlapa v tom věku nelze. Opravdu každý chce ženu tak do 35 let. Já bych musela "vzít za vděk" aspoň pětašedesátníkem, a to se mi nechtělo. Strejda v trenkách, který mění žárovky za čtyřicítky, aby se ušetřilo a brblá, že není zase koupené pivo mě fakt neláká. Tak jsem šťastně sama, už 12 let.

1 0
možnosti
Foto

Já taky neznám padesátníka, který by podruhé šel do toho s padesátnicí. Být sama, jste ještě mladá:-)držím palce, aby se Vám povedlo potkat někoho přiměřeného.

0 0
možnosti
Foto

Tak já asi dělám něco blbě, nějak jsem se tam nepoznal :-P

1 0
možnosti
Foto

Tondo, zdravím:-)nemůže tam být každý;-D

0 0
možnosti
PL

Hezky napsané, skoro jako od blogerky roku (alespoň já jsem se tak rozhodl). Zeptám se, i když bych tak neměl činiti. Co kdybychom si tykali?

1 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji za pochvalu i za hlas. :-)Snad se někdy potkáme:-)

0 0
možnosti
EB

proč tolik skepse :-)) jestli je to odkoukáno ze života, to jste měla vážně smůlu na podivné exempláře mužského druhu :-) já si pány 50+ z dob předrevolučních pamatuji dost dobře - byla jsem mladá holka. ale popisu se vymyká jak můj táta a jeho kamarádi a kolegové, tak moji tehdejší kolegové a nadřízení v bance :-) ale ono to není o době - kdo má úroveň a trochu sebereflexe, má ji bez ohledu na věk. a zase je pravda, že zblbnout se dá v každém věku, ne nutně v 50+- :-)

0 0
možnosti
MN

Milá paní, co Vám muž 50+ udělal? Zapšchlost z vás jen čiší... Možná čišelo něco negativního už dříve a tak ten 50+ vás "nedocenil"?....

Umím si představit dost podobných článek o zevšeobecněnm modelu ženy předrevoluční v chemlonové paruce nebo v nemožné trvalé se síťovkou. Nebo o současné čtyřiceti-padesátileté úspěšné managerce jinak lovkyni zajíčků 25-. Mě by se to tedy tvrdě dotklo. Možná proto že s tím mým 50+ jsem spokojená a s takovým jakým je.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaše poznámky, nejsem zapšchlá, i když tak asi na Vás působím. Tak ať Vám to s manželem hezky a spokojeně vydrží.

0 0
možnosti
MV

no aby to nebylo jen o muzskejch.... par modelu "zena 50+" v podobnym gardu, v jakym pisete o chlapech, se da taky zahlidnout...

pocet jsem si, ale zrejme pojedu dal ve svym modu "zit a nechat zit"

fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, napsala jsem v r. 2015 tady je na blogu a vlastně na to navazuji :-) Vám taky hezký pátek a pište pište pišteR^ alzbetavlckova.blog.idnes.cz/c/473453/zena-50.html

0 0
možnosti
AT

Není nutné vlastní špatnou zkušenost a svá přání prezentovat jako obecný jev.

1 0
možnosti
Foto

Proboha, že já jsem to četl, samá klišé - muž 50 + :-P ... myslím, že se ještě najdou i naprosto normální mužští - někde, snad - tím tedy nemyslím sebe ani náhodou, aby bylo jasno, já jsem všechno možný, jen ne normální. Koukám, kolik je tu pánů ... je ahoj Romane. ;-) Já jen, že je otázka, kdo ty mužské vychovává? Tedy většinou. Ale tak jo, no ... karma.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jasně, že jsou;-DFejeton pouze sarkasticky vytáhl něco ze života muže:-)k Vašemu postřehu - muže vychovávat, to neumím, pokaždé ho nechávám takového jaký je, protože právě takový se mi líbí;-D

1 0
možnosti
ZH

Padesátiletý páprda poklidně popíjí pivo. Povolnou pannu poplácá po prdelce, polaská po prsou. Pakliže postaví panáčka, poskytne pomíjivé potěšení.

2 0
možnosti
Foto

... a hele, další odvážlivec;-)R^

1 0
možnosti

Moc pěkně napsané!:-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik