Diskuse

Muž 50+

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

R^Zajímavé, někde už jsem to viděl:) A nebo taky takhle:

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=394005

2 0
možnosti
Foto

Váš odkaz je výtečná studie doby:-) Muž 50+ navazuje na můj fejeton již z r. 2015 Žena 50+. Napsala jsem ho dnes ráno;-D

1 0
možnosti
Foto

Pěkné! Místy až realisticky drsné - prostě ze života.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

ano, vzpomínky i vlastní zkušenost;-D

0 0
možnosti
Foto

svižnýR^, bolestně pravdivý a já tě zdravím:-) jen..já trochu leccos fakt i chápu...radši mávám bílou podprsenkou jakože mír... vono to rozčilování nemá cenu;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím to dobrosrdečně, i když to tak možná nezní:-) mám dojem, že za 50 let větší změna postihla muže než ženy:-)mám ráda muže všech věkových kategorií

1 0
možnosti
MJ

Tak vidíš, Alžběto, jak to dnes někteří chlapi mají těžké... i když mají nastřelené háro a bílý chrup. Možná se jich ujme nějaká Susanna Kubelka a poradí (stejně jako nám) něco ve stylu "Konečně přes čtyřicet". Ahoj!:-)

1 0
možnosti
Foto

Táhnu na 60, tak nevím;-Ddíky

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, vítám tě opět po delší době a díky za článečekR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, několik měsíců jsem nebyla a již skoro žádné jméno neznám.

0 0
možnosti
JS

Můj milovaný muž naštěstí po padesátce nezblbnul do moderních trendů a je báječně vyvážený :-)

Vám za pěkné pojetí ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik