Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

A já pořád, proč mě kamarádky lákají celé roky do lázní... bráním se a vymlouvám. Ale takový intelektuální rozvoj si zaslouží jen ženy, které jsou ochotny kupovat natáčky a mít vlasy jako kremrole. Já bych tohle udělala jen kvůli nějakému pěknému labradorovi...hezké, Alžběto!:-)

0 0
možnosti
Foto

Každá žena by měla dostat od státu týden v lázních, i ty zdravé :-)dnes v Brně sněží úplně stejně jak v ten den, takže vzpomínám :-)lázeňské kouzlo je potřeba vyzkoušet Magdo!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

v létě půjdu zase:-)zážitky tak na román :-) KV mám ráda

0 0
možnosti
PL

zajímavé R^ V Karlových Varech žiji necelých padesát let, ale takovými informace a zážitky se z tohoto města pochlubit nemohu.

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, no krásný;-DR^Já si Tě úplně představila i s tou helmou na hlavě. Ralfík se teda vyznamenal.

0 0
možnosti
Foto

To bylo něco, hlavně nebyl schopen mluvit o ničem jiném, než o popílku :-)ale to hovězí stojí za to, do smrti mám vystaráno jak neulítnout na starém nebo nekvalitním masu;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS