Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sportem ku zdraví, pěkně napsané R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji, kdyby jste to viděl live;-Dlyžuji moc ráda:-)

0 0
možnosti

Napsala jsem Vám, ale roztálo to někde ve sněhu... Že jsem také na to koukala a říkala jsem si, že by sport mohl být víc pro radost. A že jste pro mě sportovní hvězda. Já sotva stojím... (bez alkoholu).:-)

0 0
možnosti
Foto

jsou odvětví, kde mi to ve sportu jde:-) za totáče jsem závodně jezdila na windsurfingu a v 80 letech jsme byly jenom dvě ženy, tak nás zařadili do kategorie "lehcí muži" /do 73 kg/ . Takže v celostátních tabulkách jsem lehký muž ;-D Ale jsem dobrá např. v tenisu atd...:-)

0 0
možnosti

Taky jsem na to koukal.......a nakonec jsem rad ze to vsichni jakz takz prezili.......Trosku mi to dnes pripadlo jako hazardovani s zivotem.Myslenka sportu z toho dnes nejak vymizela......

0 0
možnosti
Foto

Byl to adrenalín a 3 pády hvězd ve stejném místě..............

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste si při čtení těch tabulí nevšimnula, že se Zielhang dá pohodlně objet.

1 0
možnosti
Foto

No právě, já vždy mám dopředu nastudovanou bezpečnou trasu a právě obsah tabulí byl příčinou, že jsem se dostala tam, kde jsem nechtěla být. Kult Klammera mě fascinoval :-)

0 0
možnosti

Ja obdivuji, ze pri tech priserne vypadajicich padech ti zavodnici skonci relativne malo zraneni.

1 0
možnosti
Foto

No Svindal přišel o vazy a o sezónu, takže pro něho závažné zranění, jinak máte pravdu:-)

0 0
možnosti
Foto

Než Achtung je lepší Vorsicht

0 0
možnosti
Foto

Ano, děkuji, máte pravdu, ale již jsem zvyklá.......

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS