Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alžběto, fajn počteníčko R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, pokud se mne týká, mám k bankám vztah stejný jako hrdina Stephena Leacocka, který chtěl uložit svých pět dolarů... v té milé povídce se nalézám. Lodičky bych si nevzala, v nervech bych na nich špatně utíkala. Jinak zdravím a přeju krásné zimní naladění:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko děkuji, taky hezký a radostný den:-)

0 0
možnosti

Alžběto, já v bance nebyla několik let... a teď s Vámi a jako v nějakém italském filmu. Jestli jsou prostory bank tak zábavné, měla bych se vrátit... Akorát už nemám co ukládat, vše jsem prošustrovala.Zdravím a těším se na Vás. Bude legrace... Půjdeme spolu do banky?;-D

0 0
možnosti
Foto

Magdo, s ředitelem mě od té doby poutá hluboké přátelství, už je v důchodu, byla jsem dokonce na jeho druhé svatbě /ne jako nevěsta:-)ú. Určitě uděláme banku!!!!!!!

0 0
možnosti

Poplatky kopírovali... Dál nečtu

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, opraveno

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1207x
Svobodomyslná, nezávislá žena, bez strachu projevit svůj názor a postoj. Těším se ze života v této zdeformované společnosti, která zapomíná a přestává respektovat mnohé lidské hodnoty.

http://albetaV@twitter.com

vlckova@artvlckova.cz

Seznam rubrik