Diskuse

Sexshop

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Alžběto, já jsem fakt trouba. Je vidět, jak dny nesleduji... Máte dnes svátek. Tak krásný den - pokud sem náhodou zavítáte. Máte krásné jméno.V

0 0
možnosti
Foto

To za mého mládí (v 60. letech minulého století) byly všechny ty chutě a příchutě spíše obrácené - tedy přesněji, že čokoláda tehdy měla příchuť gumy. :-P

0 0
možnosti
Foto

sice jste to hezky vypointoval;-D, ale já nesouhlasím... při vzpomínce na dobroty a cukrovinky  útlého dětství  (nebyl sic ten výběr dneška)  vzpomínám strašně ráda.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochvalu pane Vlčku, hezký večer přeje Vlčková:-)

0 0
možnosti
MS

Ta slečna prodavačka měla docela zajímavý slovník. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taková obarvená blond kočička :-)

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, pěkný večer. Jedna moje  moc dobrá známá  v tomhle krámu docela brzo po revoluci prodávala...spousty historek měla.Neljepší na tom je , jak to vzala s bravurou - jak se tím bavila a bez zábran přistupovala a pořád za dámu (v tom místě tenkrát byla bitva o práci) ..Proč to píšu - každá zkušenost je dobrá- zvlášť pro spisovatele, spisovatelky... to si pište, že taky ona píše - ne jen o tomhle, samosebou.;-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, zdravím.Já se bavila neskutečně v tom obchodě a pak dlouho i po.....:-) Dámy, jinak jsem nesvá, nepsal p. Klar:-) Všem přeji pohodový týden a snad zase pustím ven něco pro pobavení.

0 0
možnosti
MJ

Alžběto, i já bych dala přednost punči před tímto obchodem... Karma, bez čokoládové příchutě... Pobavila jste mě.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Magdo, to jsem ráda, že i Vás:-)hezký večer přeji, Alžbeta

0 0
možnosti
DS

Bětuš, super! Připomněla jste mi mou první návštěvu sexshopu v Rakousku těsně po revoluci. Můj doma sedící partner mě tehdy "ukecal", ať tam nahlédnu a pak referuju a já umluvila kamaráda, ať mi dělá garde. Jste dobrá, že jste byla schopna zůstat a jakýs takýs nákup uskutečnit. Já jsem tehdy utekla. Hrůzou a hnusem jsem se rozbrečela a rozklepala. Bylo mi tehdy 20 :-).

A utěším Vás, i když děti s těmito aktivitami začínají opravdu dříve, 13 let je pro naše etnikum hranice neběžná.

Mějte se pěkně, zasmála jsem se.

0 0
možnosti
Foto

Vždy mě nesmírně potěší, že způsobím smích a pobavení.Například v mé malířské tvorbě se mi to vůbec nedaří. Tam nedokáži dát ten vtip a nadsázku do obrazů jak např. Adolf Born. To mě strašně mrzí. A mile mě překvapilo, že jsem rozesmála i mladé, od kterých jsem dostala hodně sms-ek. Hezký a pohodový den. Alžbeta

0 0
možnosti
JK

Vy jste vážně čekala, že se dostaví erotické vzrušení při pohledu na zboží v sex shopu? Ve svém věku, jak jste ho prezentovala, již přece dávno víte, že takové vzrušení je v představách (v mozku), čili plně ve vaší režii. A jak jsem váš fejeton četl, tak mi bylo celkem jasné, že na vás různé plastové penisy apod. nebudou mít tento kýžený účinek.

0 0
možnosti
Foto

Pane Kvapile, děkuji. Je to fejeton:-)

0 0
možnosti
JC

dárky již v srpnu jo...Bože muj ;-D Příště začněte nakupovat už 27. prosince

0 2
možnosti
JN

Dělám to zrovna tak, co je na tom směšného? Nakupuji v průběhu celého roku a vyhnu se tak předvánočnímu shonu, spoustě lidí a nákupu věcí, které se koupí jen proto, aby se "něco" koupilo. Ušetřím si spoustu energie, nervů a jsem v klidu.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS